Dashbot: Çok Kanallı Veri Analizi Platformu
Dashbot, müşteri etkileşimlerinden ölçeklenebilir şekilde eyleme geçirilebilir içgörüler çıkarmak için tasarlanmış bir yapay zeka destekli konuşma verisi platformudur. Çok sayıda kullanım durumu için daha iyi müşteri deneyimleri sağlamak amacıyla çok kanallı konuşma verilerini dönüştürmek için stratejik bir araç olarak hizmet vermektedir. Platform, kurumsal verileri bir araya getirerek, karanlık verilerden ve müşteri anketlerinden içgörüler elde etmekte ve mevcut konuşma verilerini chatbot performansını artırmak için şekillendirmektedir.
Dashbot, yapılandırılmamış konuşma verilerini tüm organizasyon için birleştirilmiş, eyleme geçirilebilir bir formata dönüştüren merkezi bir merkez olarak işlev görmektedir. Veri keşfini ve içgörü çıkarımını kolaylaştırmak için kodsuz otomasyon araçları ile donatılmıştır. Bu sayede ekipler, organizasyonel iyileştirmeler için veri odaklı eylemlere odaklanabilmektedir. Dashbot, müşteri deneyimi kanallarını entegre ederek çok kanallı müşteri yolculuğunun görselleştirilmesine olanak tanır ve kullanıcı deneyimi optimizasyonunu artırır.